Solsken och äppelpaj!

2011-03-16 @ 19:15:07

Har känt mig riktigt utvilad idag eftersom Lars har tagit Alvin inatt och jag fick dessutom sovmorgon!
Härligt!

Idag har vi inte gjort speciellt mycket! Alvin satt i babysittern medans jag lagade mat och kokade sylt på förmiddagen! När vi var klara med alla bestyr så passade vi på att gå en promenad i det härliga vädret!
På eftermiddagen åkte vi till Mockfjärd en sväng och fick äppelpaj och vaniljglass.
MUMS!

Hämtade även ut mina hårfärger som jag beställt ifrån bangerhead!
Nu ska det färgas hår! :D

Alvin sover gott i sin säng och jag ska mysa ner mig i soffan och se på lite TV: innan det är dags att gå och lägga sig! Eftersom att jag är jaktänka ikväll så kanske man ska passa på att se en
film som jag inte skulle få se om Lars var med!

I morgon är det dags för tandläkarbesök! :/
Sov gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback