Babysim och shopping!

2011-03-18 @ 19:39:19

Hallå där!
Idag var det sista gången på babysimmet steg 1, Alvin tycker det blir roligare och roligare för varje gång
så det är väl tur att vi har bokat in oss på steg 2 som börjar nästa fredag! :D
Han är sååå duktig på att dyka! Jaja, jag vet! Dyka? tänker ni!
Ja, det är ju inte så att han hoppar i från kanten direkt! ;)
Nä, men jag håller i honom i vattnet och säger: Alvin, nu kommer det vatten! Då kniper han ihop ögonen och håller andan så doppar jag ner honom under vattnet.
Sen skiner han som en sol och ser as mallig ut! Sötnöten! <3
Efter babysimmet var jag och Jenny på kupolen en sväng! Vi käka lite mat på matpalatset medans
barnen sov! Tyvärr blev det inte så mycket shopping för både jag och Jenny var as trötta så vi ville bara hem och slänga oss i soffan!
Så är det när vi har bebisar som vaknar 06.00.

Men jag han iaf handla en vårjacka åt Alvin, så fin!

Nä, nu ska jag mysa ner mig i soffan brevid Lars och äta lösgodis!
Trevlg helg!


Kommentarer

Postat av: ♥ m.

så mysigt med babysim!

2011-03-18 @ 21:04:20
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Postat av: veronica

Okej , hmmm undrar om man inte ska testa att köpa lite the då ;) skulle vara kul och se om det funkar :)

2011-03-22 @ 12:25:46
URL: http://hemmahosveronica.blogg.se/

Postat av: Erica

Det tycker jag att du ska göra! :D

2011-03-22 @ 12:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback