Snorkusar och blåsväder!

2011-03-25 @ 12:24:10

Jahapp, efter att jag fått banner från syster att jag måste blogga mer så ska jag försöka att
skriva ihop ått här! :D Hon menar att jag inte kan få bloggtorka efter två inlägg!
Vågar jag medge att hon kanske har rätt! ;)

Jag har iaf åkt på förkylningen ifrån helvetet! Såklart! Lagomt till den roligaste helgen på länge.
Har klassfest ikväll med gymnasiet, som jag troligtvis måste ställa in!
Hoppas verkligen att jag kan kurera mig så att jag kan åka på inflyttningfesten i morgon kväll!
Måste gå!!

Håller förövrigt på att måla fönstren i badrummet som nu snart är klart! Sådär 8 månader efter att vi började renovera det! Lägger ut lite bilder på det sen när det blitt klart! :D
Funderar även på att ta upp vedspisen som står i källaren och mura in den uppe i köket ist!
Alltså, jag tänker inte göra det själv även om jag önskar att jag kunde det! ;)

Ha det bra people!

Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst!
Mitt favvo citat!




Som jag känner mig just nu! :D

Såhär känner jag mig just nu! :D


Kommentarer

Postat av: Emma

HAHAHA snyggaste bilden ever!! Hoppas du blir frisk till imorgon babe, för sådär kan du ju inte se ut på husgung ;)



Och du, jag har rätt, bloggtorka tss! haha!

PUSS!

2011-03-25 @ 17:43:17
URL: http://emmaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback