Härliga vardag!

2011-03-15 @ 20:36:39

Jaha, då ska man försöka sig på det här med blogg då!
Ska försöka att uppdatera så gott det går men något som jag lärt mig efter att jag blev
mamma är att tiden inte alltid räcker till!
Något mer som jag har upptäckt är
att det skulle sitta fint med fyra extra armar!
Så ni som undrar vad jag önskar mig när jag fyller år så har ni ett bra förslag här! :D

Idag har jag och Alvin spenderat dagen i Bäsna hos bästa systeryster! Dagen började med att Emma körde fast med bilen, på sin EGEN gård! haha! Vi provade med allt för att få loss den men inget funka! Det slutade med att mor fick komma till undsättning! :) Emma åkte iväg och handlade sen käkade vi sallad med kräftstjärtar till lunch och tog oss en promenad ute i det härliga vädret!
Idag har nya bilen kommit också! Nu måste jag börja övningsköra igen eftersom bilen är en automatväxlad! Scary!

Så om ni ser någon som åker jäkligt sakta i en vit bil ute på Mossel åkern så är det jag som är ute och övningskör!






Kommentarer

Postat av: Danielle

Vad kul att du skaffat blogg Erica :D Jag kommer bli en trogen läsare ;)

2011-03-15 @ 21:05:25
URL: http://danielleee.blogg.se/

Postat av: Jenny

Vad roligt vännen med en blogg. Lycka till!

2011-03-15 @ 21:33:38
URL: http://jeajenny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback