Måndag!

2011-03-28 @ 20:17:39

Jaha, då var det måndag igen då!
Shit vad veckorna går fort. Blev iaf inge klassfest för mig i fredags eftersom jag var så tok förkyld.
Trotsade dock förkylningen i lördags och åkte på inflyttningsfest hos syster och micael,
sen vidare till husgung! Hade en såå rolig kväll!
Inte nog med att kvällen var riktigt kul så gick jag och Lars 800+ på blackjack! Wihooo!

Igår var det dop för Thilde!
Var så fint och hon var supersöt!
Alvin var jätte duktig både i kyrkan och på fikat efteråt!
<3

Idag har jag mest legat på soffan och busat med Alvin för att försöka bli av med hostan!
Jenny och Albin var hit och fikade med oss på eftermiddagen!
Så trevligt!

Jag hade gjort en äppelpaj som jag mumsade av! Jenny tyckte tydligen inte om äppelpaj! Vilken toka! :)
Nu blir det TV resten av kvällen innan det är dags för sängen!

Over and out!



Äppelpaj med knäcköverdrag!


Kommentarer

Postat av: Jenny

Va visst är jag tokig ;) Det är du inte ensam att tycka! Hihi! Tack för idag vännen! Var riktigt trevligt. Krya på dig nu! Kramar

2011-03-28 @ 20:34:38
URL: http://jeajenny.blogspot.com/

Postat av: Emma

Hallå, uppdatering babe! ;)



Och varför får inte jag nybakt äppelpaj, som faktiskt tycker om det til och med? Haha, den ser sjukt god ut iaf :)

PUSS!

2011-04-05 @ 22:56:39
URL: http://emmaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback