Sommaren är här!

2011-06-16 @ 19:11:21

Holloj!

Vet att det har varit grymt dålig uppdatering här. Bloggen känns inte som prio ett just nu men
här kommer iaf ett litet inlägg! ;)

Jag och Alvin har åkt på en liten förkylning, mindre kul men vi hoppas att det går över snabbt!
Det har varit skolavslutningar och studenter.
Har själv varit på kusin Linas studentfirande som var supermysigt!

Snart är det midsommar! Tiden går så sjukt fort, för ett år sedan gick jag med magen i vädret och nu är Alvin
8 månader redan! <3
Midsommar kommer att firas hemma med nära och kära, god mat och massa mys!
Midsommardagen spenderas i Lindesnäs (ovanligt va??) ;) Har lovat syster yster
att vi ska festa till det lite då eftersom att hon har jobbat midsommardagen de senaste typ 3 åren!
Ska försöka uppdatera med lite bilder på det!

Har precis lagt mitt lilla hjärta som sover gott i sin säng och mitt stora hjärta är på fotbollsmatch!
Dags för lite Erica tid! :D

Ha det bra alla!


Mina <3 an
Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback